Fotó Berzay

Saját fotó
A fényképezés mindig is izgatott, de csak huszonhárom évesen értem meg arra, hogy aktívan részt vegyek új élet célomban. Ennek már tizenöt éve és egyetlen percét sem bántam meg... Mindennap fényképezek tárgyakat, eseményeket, embereket. Oktatom tanfolyamaimon a fotózást, rengeteg emberrel beszélek és nincs két egyforma napom. Szeretem az életem. :-) Büszke vagyok rá, hogy magyarnak születtem!

2009. február 5., csütörtök

Hogy is van ez?

..8, 18, 28, 38, 48, 58, 68 évesen a lányok között.


8 - Ágyba viszed majd mesét mondasz neki.
18 - Mesét mondasz neki, hogy ágyba vihesd.
28 - Már nem kell mesélned, hogy ágyba vihesd.
38 - Ő mesél neked, hogy ágyba vihessen téged.
48 - Mesélsz neki, hogy ne kelljen ágyba vinned.
58 - Az ágyban maradsz, hogy megúszd a meséit.
68 - Ha ágyba viszed, az az igazi mese!!

Nincsenek megjegyzések: